Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › odmowa podpisania dokumentu › Odpowiedz na: odmowa podpisania dokumentu
W art 45 pkt 5. O odmowie podpisania dokumentu i jej przyczynach główny księgowy zawiadamia pisemnie kierownika jednostki. Kierownik jednostki może wstrzymać realizację zakwestionowanej operacji albo wydać w formie pisemnej polecenie jej realizacji.
czyli główny ksiegowy zgłasza do kierownika jednostki że nie podpisze dokumentu bo wykrył nieprawidłowosc (która nie została poprawiona przez własciwego rzeczowo pracownika ) nie biorac odpowiedzialnosci za skutki spowodowane realizacja danego zdarzenia i ten (kierownik jednostki) wydaje pisemne polecenie do realizacji danego zadania (biorąc odpowiedzialnosc) badz tez nie podpisuje- to jest moja interpretacja tego artykułu
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net