Zarówno w roku 2006 jak i w 2007 fakturę księgujemy na kosztach zespół 4/Wn/ i na rozrachunkach z dostawcami i ew. odbiorcami /jeżeli są razem/ zespół 2 /Ma/ w części w jakiej dotyczą danego roku. Natomiast zapłatę /przelew/ zespół 2/Wn/ i bank/131 Ma/.
W przypadku jeżeli jest to już po bilansie za rok 2006. Wszystko księgujemy w roku 2007 na tych samych kontach, lecz dla celów podatkowych koszty roku 2006 nie są kosztami uzyskania przychodów /nie dotyczy jednostek budżetowych/.
Pozdrawiam.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net