środa, 20 stycznia, 2021

Odpowiedz na: Zatwierdzanie dokumentów księgowych

Home Forum Sektory Służba zdrowia Zatwierdzanie dokumentów księgowych Odpowiedz na: Zatwierdzanie dokumentów księgowych

#11693
mir
Uczestnik

W mojej jednostce jest Księga wzorów podpisów- wersja czytelna i skrócona. Każda komórka organizacyjna ma swoją stronę. Księgę stworzona w porozumieniu z Kierownikami komórek, podlega aktualizacji w Sekcji Kadr – co kwartał, w komórkach co namniej raz w roku. Aktualizacja następuje w formie aneksów.
Zgodnie z Księgą uaktualniony spis osób upoważnionych do podpisu dokumentów otrzymuje oprócz Sekcji Finansowej, także Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, Sekcja Majątkowa , Inwentaryzacji. Apteka ( w zakresie receptariuszy leków)
W sytuacji niezgodności Panie Księgowe od razu wyjaśniają i często wycofują źle opisane dokumenty.
O dobrych przykładach warto, także pisać. Miłego dnia.