Home › Forum › Sektory › Służba zdrowia › Zatwierdzanie dokumentów księgowych › Odpowiedz na: Zatwierdzanie dokumentów księgowych
W mojej jednostce jest Księga wzorów podpisów- wersja czytelna i skrócona. Każda komórka organizacyjna ma swoją stronę. Księgę stworzona w porozumieniu z Kierownikami komórek, podlega aktualizacji w Sekcji Kadr – co kwartał, w komórkach co namniej raz w roku. Aktualizacja następuje w formie aneksów.
Zgodnie z Księgą uaktualniony spis osób upoważnionych do podpisu dokumentów otrzymuje oprócz Sekcji Finansowej, także Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, Sekcja Majątkowa , Inwentaryzacji. Apteka ( w zakresie receptariuszy leków)
W sytuacji niezgodności Panie Księgowe od razu wyjaśniają i często wycofują źle opisane dokumenty.
O dobrych przykładach warto, także pisać. Miłego dnia.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net