Home › Forum › Sektory › Samorządy › Ile dni należy wpisać do planu aw? › Odpowiedz na: Ile dni należy wpisać do planu aw?
nie ma sprawy!!! każdemu może się zdarzyć pomyłka – ale muszę przyznać że skutecznie mnie wystraszyłaś – przeczytałem jeszcze raz całość przepisów z uofp i rozporządzenia nt. audytu. Przecież faktycznie mogłem coś przegapić!!!
No a propos tłumaczenia – i tak twierdzę(i będę się upierał że mam rację – a każdy może twierdzić inaczej) że brak planu będzie rażącym zaniedbaniem w sytuacji gdy audyt funkcjonuje w jednostce „pełną parą”.
Przepisy nie przewidują sytuacji w postaci organizacji komórki czy stanowiska” i tutaj jest potrzebny prócz przepisów zdrowy rozsądek –
Bo jeśli przyjąć że należy stosować wyłącznie przepisy w ich literalnym brzmieniu to znaczy że audytor rozpoczynający pracę 29.X powinien przygotować (a ściśle – „tylko” przedstawić kierownikowi) plan do 30.X – prawda że fajny pomysł ? a żeby było jeszcze fajniej to niech to będzie jednostka w której jest jeden człowiek na samodzielnym, organizującym się stanowisku a jednostka nie należy do najmniejszych
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net