Z tego co piszesz wnioskuję…
Jeśli towar zakupiony w 2005 r., teraz dopiero (tzn. w 2007 r.) został wpisany w koszty, tzn. że w chwili zakupu musiał być zaksięgowany przez księgowego na konto zespołu 3 – tj. „Magazyn” – zgodnie z przyjętym Zakładowym Planem Kont – ZPK, (nie da się chyba inaczej zaksięgować przyjęcia towaru bez wpisywania od razu w koszty w 2005 r.).
Z tego wniosek, że formalnie jednak działa tam magazyn – patrz ZPK, choć nie jest on zorganizowany!
Jeśli tak było i mają w ZPK konto „Magazyn”, to pewnie co roku nie robili inwentaryzacji magazynu
… a to już złamanie Dyscypliny Fin. Pub.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net