Home › Forum › Sektory › Samorządy › Zamówienia publiczne – kryteria oceny ofert › Odpowiedz na: Zamówienia publiczne – kryteria oceny ofert
Witam,
ustalenie kryteriów wyboru oferty należy do zamawiającego. Wykonawca przystępując do przetargu godzi się na stawiane warunki.
Oprócz ceny jako kryterium podstawowego można jednakże stawiać inne no. długość gwarancji, okresowe przeglądy techniczne.
Umowa zawierana pomiędzy wykonawcą a zamawiającym powinna również zawierać zapisy zabezpieczające zamawiającego (np. niepełna płatność w przypadku opóźnień w terminie wykonania, potrącenia za zrealizowanie niezgodne z zamówieniem, lub brak odbioru w przypadku usterek itd….)
Zapoznaj się z całą dokumentacją przetargową, być może zapisy zabezpieczające zamawiającego zostały wprowadzone bezpośrednio do umowy?…
U nas zazwyczaj w przypadku dużych inwestycji poza ceną podaje się też inne kryteria.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net