Odpowiedz na: Obszary ryzyka w MOPS
Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › Obszary ryzyka w MOPS › Odpowiedz na: Obszary ryzyka w MOPS
Po twoim zapytaniu trudno wywnioskować czy zamierzasz sporządzić plan audytu na rok następny czy może program zadania audytowego? Mam poważne wątpliwości co do tego czy możesz przeprowadzać audyt w MOPS-ie. Jak piszesz jesteś zatrudniona w UM więc twoim obszarem działania jest Urząd Miasta. Nowa ustawa o finansach publicznych o(bowiązywać będzie od 1 stycznia 2006 jeżeli prezydent podpisze) jasno reguluje, że w jednostce samorządu terytorialnego, której budżet przekroczy kwotę progową zapisaną w rozporządzeniu audytora wew. zatrudnia się w Urzędzie. Moja rada jest taka zakładając że jesteś zatrudniona w UM to przy tworzeniu planu audytu na następny rok przeprowadź analizę ryzyka do zadań gminy wynikających z ustawy o sam. gminnym. A zatem obszar audytu będzie szeroki. Szczegółowy audyt procesów zachodzących w MOPS-ie winien przeprowadzać audytor wewnętrzny zatrudniony w tej jednostce o ile będą mieli takowy obowiązek. Tyle moich uwag jeżeli ktoś ma odmienne zdanie chętnie podyskutuje na forum oraz pocztą elektroniczną.
Pozdrawiam Paweł.