czwartek, 28 marca, 2024

Odpowiedz na: Audyt obiegu dokumentów i informacji

Home Forum Sektory Służba zdrowia Audyt obiegu dokumentów i informacji Odpowiedz na: Audyt obiegu dokumentów i informacji

#13572
ikropka
Uczestnik

Niestety u mnie instrukcja obiegu dokumentów jest bardzo skomplikowana i nieczytelna. Opis obiegu danego dokumentu znajduje się w paru miejscach i brak jest do tych miejsc odnośników.

Do tego jest mnóstwo dodatkowych zarządzeń w danym obszarze i w tych zarządzeniach obieg dokumentów często nie jest spójny z instrukcją. Koszmar. Moim zdaniem Instrukcję obiegu dokumentów należy napisac od nowa.

Czytając te wszystkie zarządzenia mam poczucie strasznego chaosu, są one strasznie niezrozumiałe i skomplikowane. Majstersztykiem w tym zakresie jest procedura likwidacji majątku trwałego. Jak mam dawać teraz rekomendacje co poprawiać i zmieniać to mam drgawki

Apropos likwidacji majątku trwałego. Jak to jest rozwiązane u Was? Np. czy osoba materialnie odpowiedzialna składa tylko informację o posiadanym zbędnym składniku majątkowym i inna komórka dalej się tym zajmuje, czy uczestniczy w procesie do końca.