Home › Forum › Sektory › Służba zdrowia › Audyt obiegu dokumentów i informacji › Odpowiedz na: Audyt obiegu dokumentów i informacji
Niestety u mnie instrukcja obiegu dokumentów jest bardzo skomplikowana i nieczytelna. Opis obiegu danego dokumentu znajduje się w paru miejscach i brak jest do tych miejsc odnośników.
Do tego jest mnóstwo dodatkowych zarządzeń w danym obszarze i w tych zarządzeniach obieg dokumentów często nie jest spójny z instrukcją. Koszmar. Moim zdaniem Instrukcję obiegu dokumentów należy napisac od nowa.
Czytając te wszystkie zarządzenia mam poczucie strasznego chaosu, są one strasznie niezrozumiałe i skomplikowane. Majstersztykiem w tym zakresie jest procedura likwidacji majątku trwałego. Jak mam dawać teraz rekomendacje co poprawiać i zmieniać to mam drgawki
Apropos likwidacji majątku trwałego. Jak to jest rozwiązane u Was? Np. czy osoba materialnie odpowiedzialna składa tylko informację o posiadanym zbędnym składniku majątkowym i inna komórka dalej się tym zajmuje, czy uczestniczy w procesie do końca.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net