Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › Komisja ds. zarządzania ryzykiem w Jednostce › Odpowiedz na: Komisja ds. zarządzania ryzykiem w Jednostce
Witam
Ja w tej kwestii mam trochę inny problem. Kierownictwo wie, że zarządzanie ryzykiem jest wręcz konieczne, nawet powołano koordynatora ds. zarządzania ryzykiem, ale w praktyce nikt nic nie robi, bo nie ma o tym pojęcia, a porzynajmniej tak mi się wydaje. Wykazała max dobrej woli i przygotowała materiały jakie tylko były do zdobycia na ten temat, ale dalej nic. Potem stwierdzili, że moja analiza ryzyka to takie małe zarządzania i wtedy stwierdziłam, ze chyba nie przeczytali tego materiału. Ostatnio trochę rozjaśniło się ludziom, jak wyszli ze szkolenia, które dotyczyło wdrożenia normy jakości w jednostce. Dowiedziałam się wtedy, że WEŹMIEMY się za to przy wdrażaniu (nie do końca wyjaśniono mi słoso „weźmiemy”). Nie wiem jak poradziliście sobie z tym problemem. Ja chyba nie mam daru przekonywania, choć właściwie to nie mnie przede wszystkim powinno zależeć na tym.
Pozdrawiam
Mysza
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net