środa, 24 kwietnia, 2024

Odpowiedz na: Elektroniczny obieg dokumentów

Home Forum Sektory Samorządy Elektroniczny obieg dokumentów Odpowiedz na: Elektroniczny obieg dokumentów

#14790
kules
Uczestnik

U nas jest to to.
Normalnie jest, tak jak przedtem, bo na papierach tak samo się pracuje, przecież muszą krążyć nadal wersje papierowe wpływające do urzędu i wychodzące. Tyle tylko, że teczki mam w szafie i to samo w sieci w wersji elektronicznej – skany, albo to co sam napisałem.
Trudno wam coś napisać bo wiele się nie zmieniło w biurowej pracy audytora z tego powodu.
Z punktu widzenia systemu to wiadomo, że audytor się cieszy jak są procedury, możliwość lepszego nadzoru, dla przeciętnego pracownika brak możliwości mieszania datami pism i terminami, mniejsze ryzyka itp. głupoty 🙂
Bo jeśli chodzi o urząd i jego pracę to jest wiele pozytywnych konsekwencji i to cieszy – nad wieloma sprawami w obiegu musiano się zastanowić, ujednolicić je w wydziałach itd. – wiadomo, że taki system jest mocno związany z przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i JRWA – a pewnie kazdy z was zdaje sobie sprawę że z tym przestrzeganiem dotąd było źle i każda komórka robiła po swojemu i zupełnie inaczej niż pozostali a teraz to wszystko musi ze sobą grać i być jednolite i tu jest ogrom pracy do zrobienia w narzuceniu siłą wszystkim komórkom jednolitych zasad, łącznie z narzuceniem siłą numerów teczek, które mają używać.

Dośc tego pisania – nie ma się czego obawiać, dla was wiele to nie zmieni, bo wiadomo że do audytora to zbyt wiele spraw nie przychodzi, no chyba że z jego inicjatywy więc i tak macie pełną kontrolę.

ps. zapomniałem, zmieniło się – trzeba pamiętac kojelny login i kolejne tajne hasło 😀