Home › Forum › Sektory › Samorządy › Elektroniczny obieg dokumentów › Odpowiedz na: Elektroniczny obieg dokumentów
U nas też jest elektroniczny obieg dokumentów, ale audytor został z tego wyłączony (no chyba, że korespondencja przychodzi z zewnątrz). Ale jaki jest sens prowadzenia zadań audytowych w elektronicznym systemie. Co zrobic z planem audytu na dany rok, gdzie go zamieścić??? i jak potem zamknąć sprawę. Większa część dokumentacji jest tworzona na nasze potrzeby i znaduje się wyłącznie u nas i nie wymaga żadnej akcpeptacji ze stronu przełożonego. Uważam więc, że elektroniczny obieg dokumentów zdaje egzamin przy obiegu dokumentów, a w przypadku audytora taki obieg nie istnieje (lub istnieje bardzo sporadycznie).
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net