czwartek, 28 marca, 2024

Odpowiedz na: Audyt w wydziale budownictwa

Home Forum Sektory Samorządy Audyt w wydziale budownictwa Odpowiedz na: Audyt w wydziale budownictwa

#16336
Anonim
Nieaktywny

Dzięki za cenne uwagi w temacie.
U mnie też prawie wszyscy pracownicy mają takie same zakresy obowiązków, chociaż np. każdy z nich zajmuje się pozwoleniami w innej gminie, ale nie ma co być specjalnie za dokładnym – przecież wszystko to się mieści w haśle „wydawanie pozwoleń na budowę”, a gdzie – to już tylko nieistotny szczegół 😉
Generalnie chodzi mi o takie „globalne” porównanie tzn. jak się kształtował proces wydawania decyzji w poprezdnich latach i jeżeli zwiększała się ilość decyzji – czy następował przyrost liczby pracowników. A jeżeli poziom decyzji pozostał bez zmian z czego wynikała konieczność przyjęcia nowego pracownika – może z dodatkowych zadań itp.?
W sumie nie chodzi o obłożenie konkretnego stanowiska. Byłoby to niemożliwe z uawgi na fakt, iż tylko 3 pracowników posiada uprawnienia do wydawania decyzji, a de facto w wydziale zatrudnionych jest chyba 10 osób. Wiadomo, że te 3 osoby „firmują” swoim nazwiskiem decyzje przygotowywane przez pracowników bez uprawnień 🙂 .
Zobaczę jak wyjdzie mi w praktyce to porównywanie….
Pozdrawiam