Home › Forum › Sektory › Samorządy › audyt sposobu organizacji obsługi mieszkańców › Odpowiedz na: audyt sposobu organizacji obsługi mieszkańców
Cześć. W naszym Starostwie przerobiliśmy wydawanie numerków :oops:. Numerki można było pobrać u portiera. Dostawał on od Wydziału Komunikacji stosowne instrukcje na który dzień są owe numerki. Zdarzało się bardzo często, że numerki wydawano na dwa tygodnie naprzód. Budziło to oczywisty sprzeciw interesantów, ale się przyzwyczaili. Po okresie lawinowego sprowadzania samochodów powrócono do normalnego trybu pracy, tj. obsługi na bieżąco.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net