czwartek, 22 kwietnia, 2021

Odpowiedz na: Organizacja komórki kontroli i audytu – PROŚBA

Home Forum Sektory Samorządy Organizacja komórki kontroli i audytu – PROŚBA Odpowiedz na: Organizacja komórki kontroli i audytu – PROŚBA

#17003
Gosc – aw
Uczestnik

Mysle, ze mozesz podzielic sobie calosc zadn konmorki na :
1. audyt – zadania dla audytu
2. kontrola – kontrole (roznego rodzaju, a przede wszystkim wrzuc tam wszystko to co dostaniesz „do gaszenia pozarow” – czyli np. od prezydenta na szybko kontrole w jakims wydziale ze wzgledu na np. skargi)

Zaplanuj – stworz plan – dzialania dla audytora (stricte zadania audytowe) oraz osobno dla kontrolera/rewidenta. Przypisz tyle zadan dla kazdego z nich ile beda w stanie wykonac (z rozsadkiem).
Siebie przypisz do kazdego z rodzajow zadan (i audyty i kontrole) jako koordynatora/kierownika. Wazne abys w kazdym bra udzial – czyli jezeli rownoczesnie bedzie np. audyt zamowien publicznych oraz kontrola np. wydzialu komunikacji (bo ktos sie skarzy, ze np. „po znajmosci” wydawane sa rejestracje z „ladnymi” numerami) to bierz udzial i tu i tu – przynajmniej przepytuj swoich ludzi co planuja zrobic i jak. A nastepnie od czasu do czasu bierz udzial w tych dzialaniach.

Mysle, ze dzieki temu zapewnisz obiektywny audyt i spelnisz „zachcianki” na szybkie kontrole.