Home › Forum › Organizacje AW › zoz_moder › Odpowiedz na: zoz_moder
W czasie jednego z zadań pojawiła się wątpliwość dotycząca ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. W art. 7 ust. 1 pkt 10 tej ustawy wprowadzono – jako jeden z załączników do wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej – obowiązek dołączenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone uczestnikom takich odpłatnych imprez. Czy wobec tego, że przepis ten mówi o dołączeniu polisy, to czy uprawnione jest dołączenie przez organizatora kopii takiej polisy (potwierdzonej przez niego za zgodność z oryginałem?) czy też pracownik urzędu może sporządzić do akt sprawy taką kopię i samodzielnie potwierdzić jej zgodność z oryginałem? I jeszcze jedna kwestia – jak wygląda w Waszych jednostkach kwestia kontroli zgodności przebiegu imprezy masowej z wydanym zezwoleniem (art. 8 ust. 5)?
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net