niedziela, 16 maja, 2021

Odpowiedz na: Rozwiązanie umowy zam. publiczne

Home Forum Sektory Samorządy Rozwiązanie umowy zam. publiczne Odpowiedz na: Rozwiązanie umowy zam. publiczne

#18686
jadtra
Uczestnik

W specyfikacji SIWZ, która została podana w „Ogłoszeniu o zamówienie- roboty budowlane” w SEKCJI II: Przedmiot zamówienia musiałby ulec zmianie zakres robót, gdyż powstała droga z nawierzchnią asfaltową, a miała być z emulsja asfaltową i grysem.
Zmiana umowy wiązałaby sie ze zmianą przedmiotu zamówienia tj. na wykonanie drogi z nawierzchnią asfaltową.
Zamawiający mógł dokonać rozeznania rynku w zakresie ceny drogi o wyższym standardze – bo miał na to czas. Od sporzadzenia kosztorysu inwestorskiego do rozpoczęcia postępowania minęło 3-mce.

Dzisiaj rozmawiałam z radcą i uzyskałam potwierdzenie, że faktycznie nie nastąpiło rozwiązanie umowy. Nic nie pisałam o karach pieniężnych, bo to następny temat, ale z tym sobie poradziłam.