sobota, 20 kwietnia, 2024

Odpowiedz na: kontrola zarządcza

Home Forum Sektory Samorządy kontrola zarządcza Odpowiedz na: kontrola zarządcza

#20116
jolkag1
Uczestnik

Witam,
właśnie jestem po szkoleniu z kontroli zarządczej, prowadzonym przez Pana Dyrektora MF.