Home › Forum › Sektory › Samorządy › zakresy czynności w szkole › Odpowiedz na: zakresy czynności w szkole
W myśl § 1 ust 1, zachowującego moc na podstawie art. 207 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, zarządzenia Nr 81 Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 sierpnia 2007 r. w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej, wydanego na podstawie delegacji art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej, którego odpowiednikiem jest art. 84 ust. 2 wymienianej ustawy z 21 listopada 2008 r. opis stanowiska pracy jest sporządzany dla każdego stanowiska urzędniczego w służbie cywilnej. Swoje przekonanie o obowiązku tworzenia opisu stanowiska pracy w „rządówce” opieram przede wszystkim na przepisach art. 84 ust. 1 wspominanej ustawy z 21 listopada 2008 r., zgodnie z którymi stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej podlegają opisowi. (cdn…:wink:
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net