Home › Forum › Sektory › Samorządy › zakresy czynności w szkole › Odpowiedz na: zakresy czynności w szkole
Natomiast swoje przekonanie o braku konieczności stosowania opisów stanowisk pracy w „samorządzie” opieram na braku delegacji nakazującej sporządzanie takowych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Niemniej, należy mieć na względzie przepisy art. 13 ust. 2 pkt 3 oraz 19 ust. 2 wskazanej ustawy o pracownikach samorządowych, zgodnie z którymi: 1)ogłoszenie o naborze powinno zawierać
określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska , 2) decyzję w sprawie skierowania do służby przygotowawczej i jej zakresu podejmuje kierownik jednostki, w której pracownik jest zatrudniony, biorąc pod uwagę poziom przygotowania pracownika do wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska. (cdn…:wink:
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net