Podzielam Wasze zdania i dziękuję za opinię. Niemniej nadal trudno mi sie jest zdecydować na rozwiązanie. Jeśli wybierzemy rozwiązanie zestawów komputerowych to mamy problem w zakresie ruchu tych elementów (monitora, jednostki), a co jeśli kupowany jest sprzęt i z faktury nie da się określić zestawów, bo np. kupiono 10 monitorów a 9 jednostek? 😆 Natomiast jeśli wybierzemy opcje osobno ewidencjonowania każdego elementu zestawu to jak się to będzie miało do pojęcia środka trwałego? na ile zdatny i kompletny jest monitor a jednostka centralna? 😕 😉
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net