wtorek, 23 kwietnia, 2024

Odpowiedz na: Audyt w MOPR

Home Forum Sektory Samorządy Audyt w MOPR Odpowiedz na: Audyt w MOPR

#3564
ania79
Uczestnik

Witam Anetko!
Jeśli chodzi o konieczność przygotowania planu aw, to ja byłam w podobnej sytuacji, z tym, ze dostałam odgórne polecenie z UM o przygotowaniu planu, mimo, ze termin ustawowy juz dawno minął. Nie wiem, jak to jest u Ciebie w mieście, jak wladze sa zaangażowane w aw. Mysle, ze to już musisz ustalić z miastem.
Jesli chodzi o jednostki nadzorowane czy wchodzace w strukture Twojego MOPR-u, to moim zdaniem powinnas je ująć w planie audytu. Struktura mojego Ośrodka jest troszke inna, ale mniej wiecej sie orientuje w Twojej, bo byłam w grudniu ur. w jednym z Polskich miast zobaczyc jak funkcjonuje Ich MOPR (i szukali audytora:wink:) i własnie było tak, jak Ty mowisz. Zapewne Dyrektor Twojego MOPRu ma szerokie kompetencje przekazane przez Prezydenta i jeśli sprawujecie nadzór nad wspomnianymi przez Ciebie Jednostkami to rozumiem, ze w zakresie aw również. A jesli masz i takie jednostki, ktore wchodza w strukture MOPR-u i sa wpisane w budzet MOPR-u no to juz z pewnościa musisz sie nimi ,,zajac”. Tak naprawde nie unikniesz kontaktu z Urzedem w zakresie aw. Przy dosc skomplikowanej strukturze org. Twojego MOPR-u nalezy wyelimonować ewentyualne dublowanie zadań z urzedem.
pozdrawiam i do nastepnego 🙂
ania