Home › Forum › Sektory › Samorządy › Audyt wewnętrzny w Urzędzie ???? › Odpowiedz na: Audyt wewnętrzny w Urzędzie ????
W moim przypadku radca prawny jednoznacznie powiedział, że audyt prowadzi się we wszystkich jednostkach organizacyjnych,. jestem zatrudniony w Starostwie, ale audytorem jestem w Powiecie. Róznica polega na tym, że jako Starostwo nie przekraczamy kowty progowej 35 mln. natomiast jako Powiat tak. jeżeli Uchwała budżetowa przewiduje środki dla jednostek organizacyjnych, które mają co prawda samodzielność finansową to i tak mam pełne prawo ich audytować i ujmować w planie audytu. Jeżeli którakolwiek z jednostek org. przekroczy kwotę 35 mln. to będzie miała obowiązek również zatrudnić audytora i wtakim przypadku ja dam im spokój, ale na dzień dzisiejszy zarządzają Oni pieniędzmi Powiatu i podlegają zarówno ocenie ryzyka jak i audytowi.
Pozdrawiam
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net