czwartek, 26 listopada, 2020

Odpowiedz na: Audyt w MOPR

Home Forum Sektory Samorządy Audyt w MOPR Odpowiedz na: Audyt w MOPR

#4295
terka
Uczestnik

Aniu, zwróć uwagę w przytaczanych przez Ciebie unormowaniach Prezydenta, na to, na czym polegać ma rola AW Urzędu jako koordynatora i jakie są jego zadania w tym zakresie.
To, że w Zarządzeniu Prezydenta nie ma mowy o zatrudnieniu AW w Twojej jednostce jest dla mnie jasne – to Twój kierownik zatrudnić ma audytora w swojej jednostce (co jak rozumiem uczynił).
Myśle, że zadaniem tego koordynatora nie jest przprowadzenie audytu. Może Prezydent chce (i ma do tego prawo, moim zdaniem) wiedzieć, co w jednostce sie dzieje, a mają mu do tego posłużyć Twoje audyty.
Jeżeli AW z urzędu prawidłowo postrzega swoje zadania, to jego wizyta powinna Ci tylko pomóc.
Czym sie martwisz? Że coś robisz inaczej, niż AW w urzędzie? Uważam, że ilu audytorów, tyle różnych sposobów na prowadzenia audytu i spraw z nim związanych.
Nie martw się na zapas, natomiast moim zdaniem, jeżeli Prezydent tak to ustalił (choć jeszcze do końca nie wiem jak) to nie ma wyjścia, trzeba to zaakceptować. Może to nie jest takie straszne?
Może tylko przyjdą , zobaczą, jak wdrożony został audyt w Twojej jednostce (zarządzenia, regulamin), zapoznają sie z planem, ewentualną jegorealizacją.
Nie sądzę, by robili coś więcej. A jeżeli będą przeprowadzać audyt jakiegoś obszaru, to się ciesz, zrobią to za Ciebie, a poza tym – tak trudno jest audytorowi pracować w pojedynkę – wymiana doświadczeń, czy choćby obserwacja innych przy tej robocie to też cenna rzecz.
Czy wlałam trochę optymizmu?
Pozdrawiam