niedziela, 9 maja, 2021

Odpowiedz na: jakosc obsługi klienta

Home Forum Sektory Samorządy jakosc obsługi klienta Odpowiedz na: jakosc obsługi klienta

#4576
ania79
Uczestnik

Iwo25 zwróć uwage na ,,udogodnienia” jakie Twój Urząd stworzył Klientowi , aby ten mógł sprawnie załatwic swój problem, sparwe. Zwróć uwage, czy w ogóle Kierownictwo identyfikuje potrzeby Klientów w zakresie jakości obsługi.
Ja akurat reprezentuje MOPR i u nas wprowadziliśmy udogodnienia dla Klientów poprzez wczesniejsze zdiagnozowanie Ich oczekwiań (ankieta badania zadowlonie Klienta). Usprawniliśmy dostęp do informacji w postaci stowrzenia e-vademecum, w którym to klient poprzez wypełnienie odpwiednich krytriów otrzymuje informacje jakiej pomocy mozemy mu udzielic i czy w ogole mozemy. Poza tym , stworzylismy system kolejkowy, ktory zdecydowanie usprawnia obsługe Klienta i ogranicza czas, jaki Klient musi spędzic w naszej jednostce. Przede wszystkim określiliśmy cele strategiczne i szczegółowe jednostki oraz mierniki pomiaru ich relaziacji, co pozwala nam otrzymac obraz dotyczący naszych słabych i mocnych stron oraz identyfikację błędów, które stają sie przedmiotem analiz przyczyn. Zidentyfikowlaismy wyrób niezgodny w MOPRze, analizujemy akrgi itp.

To w duzym skrócie.
Pozdraiwam
ania