Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › Zbiory biblioteczne › Odpowiedz na: Zbiory biblioteczne
A jednak jeszcze dzisiaj. 💡
Jeżeli np. materiały biurowe – papier w dniu zakupu „dajem” w koszty to powinna być inwentaryzacja na koniec roku i jak nie rozliczamy kosztów to arkusz spisowy tzw. „0” ale wygodniej jest chyba w Polityce rachunkowości zapisać (wprowadzić uproszczenie) i ewentualnie powtórzyć zapis w instrukcji inwentaryzacyjnej, że w nawiązaniu do zasady istotności i w związku z małym wpływem na wynik finansowy materiały biurowe nie będą inwentaryzowane. Oczywiście można też ujać np. w instrukcji obiegu dokumentów zobowiązanie, że osoby które potwierdzaja zakupy pod względem merytorycznym są odpowiedzialne za takie gospodarowania materiałami żeby wszystko był oszczędne i żeby nie tworzyć zbędnych zapasów i jeszcze takie tam…
No ale jak mamy magazyn …
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net