A ja mam takie pytanko (może i banalne ale nie wiem jak to rozgryźć )i licze na Wasza pomoc: W mojej gminie działa GZOZ. Jak zatem przeprowadzać kontrolę w takiej jednostce skoro nie otrzymuje środków na działalność z Urzędu Gminy ( chyba że w formie dotacji np. na zakup jakiegoś sprzętu ), sprawozdania jakie przekazuje do Gminy to RB-Z i Rb-N, ze statutu GZOZ-u wynika że podmiotem, który go utworzył jest rada gminy i jest to zarazem organ sprawujący nadzór merytoryczny i finansowy. Czy nalezy w takim zakładzie przeprowadzić kontrolę 5% wydatków ( art 46 uofp )???? Jak to jest rozwiązane w Waszych jednostkach? ❓
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net