Home › Forum › Sektory › Służba zdrowia › nadzór › Odpowiedz na: nadzór
cześć. dzięki za zainteresowanie. zgadzam się, że istotne są te wszystkie dokumenty o których piszesz. Ale jak właśnie ocenić tę dostępność i jakość usług. jak ocenić czy czas oczekiwania w kolejce nie jest za długi /zły dostęp do usług/, czy dokonując porównania z podobnej wielkości jednostkami, czy uznać, iż czas oczekiwania taki właśnie musi być, czy też może wynikać, ze złej organizacji jednostki. a jakość usług? przecież wszystkie z załaożenia muszą być wykoanne zgodnie ze standardami. czy ktoś pokusił się kiedyś o ankietowanie pacjentów?
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net