Home › Forum › Sektory › Służba zdrowia › nadzór › Odpowiedz na: nadzór
Zgadzam się z Wami. 🙂 Myślę, ze nie jest to prosty temat ze względu na brak punktów odniesienia i „niemierzalnośc” pewnych zagadnien. Myślę, że w przypadku kolejek można sprawdzić, czy nei wynikaja one z ograniczenia dostępnych łóżek na danym oddziale lub wyczerpaniem limitu np. porad finansowanych z NFZ, czy też np. z braku personelu fachowego (kwalifikacje personelu), nowoczesnościa sprzętu i jego włąściwym używaniem. lub zbyt krótkim czasem pracy poradni (np. 1 dzień wygodniu, co utrudnia dostęp do poradni). Aha, można jeszcze zapoznać sie ze skargami , ich ilością i przedmiotem, wpływających do szpitala od pacjentów..
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net