Home › Forum › Organizacje AW › zoz_moder › Odpowiedz na: zoz_moder
Prośba o pomoc.
Po podpisaniu umowy z wykonawcą gdy dokumentacja SIWZ była przygotowywana przez Komisję przetragową , a realizacjia umowy byłą wykonana przez dyrektora jednostki organizacyjnej lub wydział np. dróg – pytanie
Po zakończeniu umowy , kto powinien przechowywać całą dokumentację, czy może jej poszczególne części (pominąć temat dowody faktury) ❓ Chodzi mi o wasze rozwiązania.
U mnie dokumenatcję ma wydział merytoryczny, realizacja umowy przez np. dyrektora odbywa nie na podstawie dostarczonej mu kserokopii bo są tylko 3 egz. umowy: a/a, księgowości, wykonawca. Przykłady : zakup opału, termomodernizaja, duże remonty adaptacyjne .
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net