Home › Forum › Organizacje AW › zoz_moder › Odpowiedz na: zoz_moder
Proszę Was o opinię w sprawie finansowania zakupu środków trwałych w ramach programów zdrowotnych. W umowie zapisane jest, że jeżeli wartość zakupu przewyższy kwotę przyznaną w umowie, powstałą nadwyżkę pokryje Zleceniobiorca z środków własnych.
Nigdzie nie znalazłam definicji co to są środki własne.
W moim przypadku sfinansowano nadwyżkę leasingiem.
Uważam, że nie powinna zaistnieć taka sytuacja.
Jest zapis w umowie, że środka trwałego nie można zbyć, wydzierżawić ani użyczyć w okresie 5 lat od zakupu.
Patrząc na to i na definicję leasingu nijak mi to tutaj nie pasuje.
Poza tym uważam, że środki własne to jakby wewnętrzne źródła finansowania. Niestety nie znalazłam odniesienia w prawie.
Proszę o ewentualną pomoc merytoryczną.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net