Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › Komisja ds. zarządzania ryzykiem w Jednostce › Odpowiedz na: Komisja ds. zarządzania ryzykiem w Jednostce
Swego czasu (tzn. w 2003) opracowałam procedurę zarządzania ryzykiem na poziomie rocznego planu działalności jednostki. Wykorzystałam (świetną moim zdaniem) procedurę brytyjskiego Cabinet Office, opracowałam wzory, wytyczne do jakościowego oceniania wpływu i prawdopodobieństwa i przekonałam szefa by wdrożył.
Po 4 latach widzę, że procedury to jeszcze NIC. Trzeba włączyć całe kierownictwo do szacowania ryzyka. „Znajoma” jednostka zastosowała warsztaty samooceny – myślę, że każdy kto będzie wdrażał jakąś procedurę zarządzania ryzykiem powinien z tej formy skorzystać (choć niekoniecznie trzeba wynajmować do tego firmę zewnętrzną).
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net