wtorek, 23 kwietnia, 2024

Administrowanie pasem drogowym

Home Forum Sektory Samorządy Administrowanie pasem drogowym

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #22690
    anka123
    Uczestnik

    Witam!
    Potrzebuję pomocy w temacie jw.
    Widziałam na forum, że kiedyś był poruszany, mam pytanie : jak mogę sama określić co jest pasem drogowym, czy jednak nie mogę i muszę prosić o pomoc geodetę?
    Moje zadanie polega na sprawdzeniu poprawności i legalności naliczania i pobierania opłat za zajęcie pasa drogowego. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to bardzo proszę, bo jestem w temacie trochę zielona :mrgreen:

    #22691
    izmi
    Uczestnik

    a ustawa o drogach publicznych przestała obowiązywać? tam jest napisane 😀

    #22707
    anka123
    Uczestnik

    Dowcipne -dzięki! 😀 Ale czy ci z Was, którzy robili to zadanie chodzili w teren i sprawdzali czy system opłat jest szczelny, i czy pobierane są od wszystkich?Przecież pas drogowy to „wydzielony liniami granicznymi grunt…” a w terenie ani śladu granic pasa drogowego – do stwierdzenia granic potrzebny jest geodeta, czyż nie? A może sprawdzaliście tylko procedury i kompletność dokumentacji? Ja muszę iść w teren – macie jakiś pomysł? No a co z urządzeniami zlokalizowanymi pod powierzchnią pasa? 😀

    #22708
    mama0454
    Uczestnik

    [QUOTE BY= Anka123] Dowcipne -dzięki! 😀 Ale czy ci z Was, którzy robili to zadanie chodzili w teren i sprawdzali czy system opłat jest szczelny, i czy pobierane są od wszystkich?Przecież pas drogowy to „wydzielony liniami granicznymi grunt…” a w terenie ani śladu granic pasa drogowego – do stwierdzenia granic potrzebny jest geodeta, czyż nie? A może sprawdzaliście tylko procedury i kompletność dokumentacji? Ja muszę iść w teren – macie jakiś pomysł? No a co z urządzeniami zlokalizowanymi pod powierzchnią pasa? 😀 [/QUOTE]