środa, 24 kwietnia, 2024

Audyt informacyjny

Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #8578
    broker
    Uczestnik

    W Polsce karierę zaczyna robić audyt informacyjny. W USA np. jest powszechnie stosowany w ramach projektu "Zarządzania wiedzą". Poproszono mnie o przygotowanie przykładowego projektu zastanawiam się tylko czy tego typu audyt ma szansę zagościć w Polsce i jak zostanie oceniony przez innych audytorów?
    Bardzo proszę o opinie.

    #8579
    caliente
    Uczestnik

    audyt IT musi w końcu wejść do sektora publicznego. Temat bardzo mnie interesuje chociaż nie jestem informatykiem. Napisz coś więcej o twoim projekcie i o ewentulanych możliwościach kształcenia dla „nieinformatyków”

    #8590
    tamara
    Uczestnik

    Może źle rozumie, ale czy tujest mowa o audycie INFORMACYJNYM czy INFORMATYCZNYM? Bo jeśli chodzi o ten pierwszy to chyba masz na mysli audyt w zakresie komunikacji wewnętrznej, czyli właściwy przepływ informacji pomiędzy kierownictwem a pracownikami oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi? Myślę ze niektórzy audytorzy przeprowadzali już podobne audyty, ja jeszcze nie, ale moze kiedys??
    Pozdrawiam 😀

    #8594
    caliente
    Uczestnik

    ups. przepraszam. jednak trzeba czytać uważnie i po 2 razy :smile:)

    #8599
    dzanaliz
    Uczestnik

    Broker – wydaje mi sie, ze audyt informacyjny powinien byc podstawa w tych jednostkach, gdzie dopiero zaczyna sie wprowadzanie audytu – mam w planie na przyszly rok – zadanie system obiegu informacji i dokumentow. Wszystkich informacji, bo przeciez nie tylko dokumentow, elektronicznego obiegu inf. Od tego tez zaczyna sie wdrazanie systemu jakosci. Moim zadaniem taki audyt to koniecznosc (na przykladzei mojej jednostki:smile:, ale watpie, zeby wszedzie bylo idealnie:smile:

    #8600
    caliente
    Uczestnik

    skoro już udało mi się zrozumieć temat 😳