czwartek, 25 kwietnia, 2024

audyt z dotacji

Home Forum Sektory Samorządy audyt z dotacji

Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #14907
    k-asiek
    Uczestnik

    Witajcie. Mam lada dzień zrobić audyt na temat prawidłowości wykorzystania dotacji przez jednostki spoza sektora finansów ale i naszym samorządowym jednostkom. Kogo powinnam zawiadomić o planowanym zadaniu? Moim zdaniem skarbnika, jako osobę upowaznioną do dysponowania środkami finansowymi i tym samym obowiązana do sprawowania nadzoru w tym zakresie. Jak Wy sądzicie. I drugie pytanie od czego zacząć? Pomóżcie proszę, wszelkie podpowiedzi będą cenne, gdyz w sferze stricto finansowej nie mam doświadczenia.

    #14909
    meg
    Uczestnik

    Witam

    proponuje przeszukać forum , na temat dotacji było juz trochę …

    Pozdrawiam

    #14910
    meg
    Uczestnik

    Witam

    proponuje przeszukać forum , na temat dotacji było juz trochę …

    Pozdrawiam

    #14932
    jaska
    Uczestnik
    #14933
    terka
    Uczestnik

    Serdeczne dzięki, Jaska, za podrzucony link.
    Świetny materiał edukacyjny, pokazuje na ile aspektów mozna i trzeba zwrócić uwagę.

    Przy okazji – witam nowego uczestnika forum.

    #14998
    k-asiek
    Uczestnik

    Dzięki za info ale nadal nie mam odpowiedzi kogo mam zawiadomić o planowanym audycie? Zastanawiam się czy nie powinnam powiadomic również organizacji spozasektora, która otrzymała dotację? Terka przeszukalam forum ale nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. Dlatego ponownie prosze o wasze wskazówki. Pozdrawiam

    #15000
    meg
    Uczestnik

    [QUOTE BY= k-asiek] Dzięki za info ale nadal nie mam odpowiedzi kogo mam zawiadomić o planowanym audycie? Zastanawiam się czy nie powinnam powiadomic również organizacji spozasektora, która otrzymała dotację? Terka przeszukalam forum ale nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. Dlatego ponownie prosze o wasze wskazówki. Pozdrawiam[/QUOTE]

    Witam