środa, 23 września, 2020

Audytor w Urzędzie Miasta i Gminy

Home Forum MF i GIAW MF i GIAW Audytor w Urzędzie Miasta i Gminy

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #2882
    makao9
    Uczestnik

    Mam pytanie czy powinien byc prowadzony audyt w urzędzie miasta, przy czym gmina liczy 10.000 mieszkanców, cięzko mi teraz oszacowac jaki jest dochód gminy. Czy powinniem byc tam zatrudniony audytor? Co z mniejszymi gminami?

    #2883
    meg
    Uczestnik

    Witam!
    Obowiazek zatrudnienia audytora wiąże się z przekroczeniem określonej rozporządzeniem MF
    kwoty przychodów lub wydatkow (35mln) a nie liczbą mieszkańcow danej gminy.

    Pozdrawiam 😀

    #2888
    izmi
    Uczestnik

    witam,
    a powyższe informacje powinny być zamieszczone w BIPie danego urzędu 🙂
    pozdrawiam

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.