piątek, 19 kwietnia, 2024

efektywność pracy

Home Forum Sektory Samorządy efektywność pracy

Oglądasz 8 wpisów - 1 z 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #18257
    aprilkj
    Uczestnik

    Dzień dobry 🙂
    Czy ktoś z moich Kolegów i Koleżanek robił audyt efektywności pracy urzędników? Może jakieś wskazówki? Od czego zacząć i na co zwrócić szczególną uwagę?
    Pomożecie? 😉

    #18259
    mk7
    Uczestnik

    Witam.
    Myślę że należy zwrócić uwagę na obciążenie poszczególnych stanowisk(regulamin org. zakresy obowiązków), załatwianie spraw- czy terminowo, zakresy obowiązków- czy kilka osób nie robi tego samego, ilość błędów popełnianych przy załatwianiu spraw.
    Tyle przyszło mi do głowy, pozdrawiam.

    #18265
    aprilkj
    Uczestnik

    Dziękuje!

    #18271
    wojak
    Uczestnik

    Polecam: stronę MF – audyt zlecony – opisywanie i wartościowanie… spróbuj tym śladem.
    Temat ciekawy, ale grząski… nie polecam.

    #18272
    Anonim
    Nieaktywny

    Witam
    Tak sobie pomyślałam, że może warto byłoby się pokusić przy tej okazji o porównanie np. ilości wydawanych decyzji w jakimś okresie w relacji do ilości pracowników w stosunku do innych jednostek z tego samego sektora. Oczywiście wynik odpowiednio zinterpretować, bo wiadomo, że decyzja, decyzji nierówna 🙂
    Pozdrawiam

    #18279
    wojak
    Uczestnik

    Wartościowanie ze „zleconego” zniknęło… Wyższa konieczność!
    Spróbuj – KPRM – służba cywilna. Tam jest full o wartościowaniu.

    #18280
    aprilkj
    Uczestnik

    Grząski, grząski … i to jak! Wnioskować można, że Burmistrz już wie, że wygra wybory i planuje jakieś zmiany?! Polecenie przeprowadzenia tego zadania było dość emocjonalnie przekazane 😉

    #18282
    wojak
    Uczestnik

    Zalecam wstrzemięźliwość i opanowanie, a także długowzroczność – wygląda mi na to, że ktoś chce się posłużyć audytorem jako narzędziem…
    Spróbuj się jednak wywinąć… 😕

Oglądasz 8 wpisów - 1 z 8 (wszystkich: 8)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.