Witam,
mam problem może ktoś mi przejaśni:smile:
Wraz z tytułami wykonawczymi wysyła się „kawałek” ewidencji tych tytułów. Do każdego US wysyła się oddzielnie, do każdego więc także oddzielny „kawałek” ewidencji. U mnie wykazują w tych „kawałkowych” ewidencjach, wysyłanych do US tytuły wegług rodzaju opłaty (np mandaty, opłata adiacencka) w kolejności chronologicznej danych tytułów i danego urzedu skarbowego.
Ale powoduje to, że kupa tytułów ma ten sam numer np. nr 1 ma i tytuł wysłany do us w Warszawie, jak i wysłany do us w Rzeszowie (np. na mandaty), a także nr 1 ma tytuł wysłany do us w Opolu na opłatę adiacencką i na to samo – wysłany do US w miejscowości X.
Nie wiem, czy dość czytelnie to napisałam.
Czy to jest prawidłowo? Czy nie piwinna być jedna kompletna ewidencja tytułów wykonawczych, a do US wysyałany jej „kawałek” z numerami, wynikającymi z tej ewidencji?