piątek, 16 kwietnia, 2021

Inwestycje – rozliczanie

Home Forum Sektory Samorządy Inwestycje – rozliczanie

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #17770
    audytj
    Uczestnik

    Proszę o wskazówki do zadania audytowego – rozliczanie inwestycji. Może ktoś miał takie zadanie i podzieli się wiadomościami. Pozdrawiam i dziękuje. Sylwia

    #17771
    k-asiek
    Uczestnik

    Witaj. Temat bardzo szeroki. Chyba musisz sobie trochę ograniczyć jakoś zakres przedmiotowy, bo temat olbrzymi. Na pewno powinnaś zacząć od planowania inwestycji (plany finansowe, wydatki budżetu, ) w zależności czego dotyczą inwestycje, ważne jest sprawdzenie ewentualnie umów , co wg nich stanowi podstawę do rozliczenia i wypłaty wynagrodzenia, następnie wszelkie dokumenty rozliczeniowe, dla robót budowlanych – protokoły odbioru, kosztorysy powykonawcze, dla dostaw i usług faktury. Zwróć uwagę na osoby, które rozliczają daną inwestycję, czy mają pisemne upoważnienia, czy insopektorzy nadzoru budiwlanego mają wymagane na dany rodzaj inwestycji kwalifikacje, jak wygląda umowa, to tak na szybko, co mi przyszło do głowy, bo robiłam coś takiego w 2005 roku

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.