Jak ustalić stawkę za wykonanie audytu na umowę zlecenia?
Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › Jak ustalić stawkę za wykonanie audytu na umowę zlecenia?
- This topic has 6 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, and was last updated 18 years, 8 months temu by
hania.
-
AutorWpisy
-
3 czerwca, 2006 o 11:47 am #708
hania
UczestnikProszę o pomoc !
Czy ktoś może ma wiedzę lub pomysł w jaki sposób ustalić kwotę za wykonanie audytu w ramach umowy zlecenia?
Sprawa jest pilna.
Z góry dziękuję za podpowiedzi, wszelkie.
Hania3 czerwca, 2006 o 12:08 pm #710zosia
Uczestnikodpowiem tak jak mi wielu audytorów z długim stażem pracy odpowiadali – ustal tyle ile ktoś jest skłonny zapłacić.
Uważam że przy ustalaniu wynagrodzenia nalezy uwzględnic specyfike danego zadania, jego czas, wkład własny, np. dojazdy do jednostki itp. Natomiast jako wyjsciowe proponuje potraktować odpowiednik pobieranego przez Ciebie miesięcznego wynagrodzenia za pracę + dodatkowe koszty.
z.3 czerwca, 2006 o 2:12 pm #716adela
UczestnikDla SPO RZL Ministerstwo Gospodarki i Pracy prze widziało koszty audytu od 0,5% do 2,5% wartości realizowanego projektu. W pozostałych sprawach kwestia targu.
Cześć3 czerwca, 2006 o 3:59 pm #719stoneczka0310
UczestnikCześć!
nie chcę się wypowiadać w kwestii wynagrodzenia za audyt. Mnie interesuje podłoże takich spraw, mam nadzieję, że innych AW także. Zakładam, że nie chodzi tu o audyt w sektorze prywatnym. Jak to się dzieje, że taka praktyka zaczyna być powszechnie stosowana. Wg mnie prowadzi to do patologii i zabużenia rynku pracy dla audytorów wewnętrznych. Jak uważacie, czy w taki sposób powinien być realizowany obowiązek przez kierowników jednostek dotyczący zatrudniania audytorów. Jest to temat na szerszą dyskusję także w aspekcie zmian, które wprowadziła nowela u.o.f.p. Co ustawodawca miał na myśli, wprowadzając zmiany np. co do osób uprawnionych do przeprowadzania audytu w j.s.f.p. Zapraszam do wypowiadania się na ten temat.
pzdr.3 czerwca, 2006 o 4:50 pm #721arhat
Uczestniklepiej umowę o dzieło 😉 w końcu audyt to niemal prawa autorskie i podatek można mniejszy policzyć 😉
A poważnie, to komu przyszło do głowy zatrudnianie audytora na umowę zlecenie? o jaki audyt chodzi i w ramach czego?3 czerwca, 2006 o 6:15 pm #722stoneczka0310
UczestnikI jeszcze w ramach dopowiedzenia:
Wywołany przez Hanię temat dla mnie jest potencjalnym otworzeniem puszki Pandory i pokazaniem kierownikom jsfp możliwości postępowania, „obiektywnego” traktowania funcji audytu i znaczenia audytora. Mam na myśli: z jednej strony funkcjonowanie jednostek zgodnie z literą prawa, zapisy ustawy dotyczące umocowania audytora wewnętrznego i ochrony stosunku pracy w zderzeniu z nieprecyzyjnymi zapisami, które w pewnych kwestiach dają szefom jednostek prawo (lub moc 😆 )decydowania (niczym nie ograniczonego) o kształcie i roli audytu wewnętrznego. Moim skromnym zdaniem wiele zapisów z „nowej” ustawy winno być dodatkowo, kompetentnie wyjaśnione na odpowienim szczeblu. Tym sposobem ustawodawca od początku wprowadzania nowej regulacji nie dał by możliwości dowolnego interpretowania zapisów przez kierowników jsfp.
Sorry, może ta wypowiedź bardziej pasuje bezpośrednio do tematu w sprawie ustawy, ale dla mnie te problemy się wiążą. Myślę, że intencję tej wypowiedzi właśnie w tym miejscu zrozumiecie. 😉
Liczę na Wasze kolejne wypowiedzi, myślę że warto, bo temat jest bardzo na czasie:smile:
hej!6 czerwca, 2006 o 3:35 pm #737hania
UczestnikBardzo dziękuję Wszystkim za wypowiedzi. Temat jest na czasie i ważny. Może zaistnieć wszędzie tam, gdzie z umowy z funduszem wynika koniecznośc przeprowadzenia audytu zewnętrznego.
Wymiana informacji i zdań w tym temacie jest cenna, tak jak każda nasza tu wypowiedź. Ja funkcjonuję jako samotny audytor i nie mam nawet do kogo buzi otworzyć w sparwie wykonywanych czynności, „przegadać tematu”. Myślę, że w takiej sytuacji znajduje sie wiele osób z sektora j.s.t. Pewnie jeszcze nie raz się tu spotkamy.
Dziękuję i pozdrawiam 🙂Ps.
[QUOTE BY= adela] Dla SPO RZL Ministerstwo Gospodarki i Pracy prze widziało koszty audytu od 0,5% do 2,5% wartości realizowanego projektu. W pozostałych sprawach kwestia targu.
Cześć[/QUOTE]Adela, z czego to wynika, z zarządzenia Ministra?
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.