środa, 20 stycznia, 2021

Komis

Home Forum Sektory Służba zdrowia Komis

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #16389
    julia70
    Uczestnik

    Cześć.
    Zwracam się do osób, które pracują w jednostkach, w których zawarto umowy komisowe z dostawcami sprzętu jednorazowego użytku. U mnie komis nie wynika wprost z umowy na dostawę sprzętu. są tylko postanowienia, że niby coś takiego jest. Ponadto nie ma samej umowy na prowadzenie komisu a jeśli jest to zawarta pomiędzy pracownikiem szpitala a dostawcą. Podsumowując:
    – jest komis,
    – brak warunków prowadzenia komisu,
    – sprzęt przychodzi z pominięciem magazynu.
    Moim zdaniem powyższe zagadnienie powinno wynikać w następujący sposób:
    – z umowy na dostawę sprzętu jedn. uż. wynika wprost, iż dostawca dostarcza sprzęt w tzw. komis,
    – i w tej umowie jasno i wyraźnie powinny być określone warunki komisu (w tym odpowiedzialność) a także wskazana osoba prowadząca na terenie zakładu komis.
    Czy dobrze myślę?

    #16396
    tamara
    Uczestnik

    cześć, masz rację – w umowie powinien być zapis o komisie ze wskazaniem odpowiedzialności i innymi warunkami tak, aby nie „rozmywać” odpowiedzialności

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.