wtorek, 23 kwietnia, 2024

od czego zacząć żeby miało sens

Home Forum Egzaminy egzaminy od czego zacząć żeby miało sens

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #1285
    sara
    Uczestnik

    Sorry, nie chcę drażnić ekspertów, ale ja jestem zupełnie zielona w tym temacie. Mam natomiast marzenie zostać audytorem. Powiem szczerze, że po przeczytaniu wypowiedzi na forum poczułam się jak afrykanka – prawie nic nie rozumię. Mam zamiar rozpocząć studia podyplomowe na tym kierunku, poza tym słyszałam o szkoleniach, które nie kończą się egzaminem w MF ( chyba, że jest inaczej), ale dają one uprawnienia audytora II stopnia. Zaznaczam,że nie pracuję w tym zawodzie, pracuję w ARiMR. Będę zobowiązana jeśli ktoś zechce oświecić mnie w tym temacie
    Pozdrawiam

    #1892
    vincent-hana
    Uczestnik

    Hej Saro
    mam podobny problem jak Ty. Czuję się tu jak Marsjanin…
    Tu masz odpowiedzi na swoje (i moje) pytanie:

    http://www.audyt.net/forum/viewtopic.php?forum=1&showtopic=1

    #1908
    ryszard
    Uczestnik

    Witam !!
    Gwoli przypomnienia a wynika to z „Ustawy o finansach publicznych ” ,audytorem wewnętrznym ktory moze pracowac w jsfp na takim stanowisku ,jest osoba która zdała egzamin państowowy przed Komisja powołaną przez Ministra Finansów.
    Nie ma co ,kochani bierzcie sie za naukę wszystkich po kolei zagadnień zwiaznych z egzaminem państwowym a opublikowanych na stronie MF..
    .Egzamin jest do zdania ,trzeba sobie jednoznacznie postanowic ,rezygnujac na pewien czas z wielu przyjemnych rzeczy ,rodzina na pewno ze zrozumieniem podejdzie do sprawy…
    I co jest ważne ,możecie liczyc na wsparcie i porady użytkowników PAW..
    Jest to naprawde możliwe ,aby wasz „zielony kolor” obecnej „niewiedzy”zmienił sie w kolor dokumentu „Zaświadczenie Ministra Finansów…….”..
    Wierzcie mi,nie ukrywam tego ,że ja i moi koledzy też byli” zieloni”,nawet bardzo .A dzisiaj pracuja na stanowiskach AW ,działaja społecznie na PAW.