piątek, 29 marca, 2024

Odbiór dostaw

Home Forum Sektory Samorządy Odbiór dostaw

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #15229
    Anonim
    Nieaktywny

    Witam
    Czy w Waszych jednostkach zawsze dokumentuje się dostawę protokołem odbioru jako załącznikiem do faktury czy podstawą zapłaty może być sama opisana faktura np. na dostawę komputerów?
    Wg mnie zawsze powinien być sporządzony protokół odbioru, ale u mnie w jednostce mają do tego inne podejście. Żadne przepisy i procedury wewnętrzne tego nie regulują, więc jestem ciekawa Waszego zdania na ten temat 🙂

    #15232
    terka
    Uczestnik

    Nie mam tego problemu, bo w mojej jednostce odbiór towaru jest potwierdzany protokołem dostawy-odbioru.
    Jestem zdania, że powinien być protokół, bo to jest dokument, na podstawie którego można sprawdzić, czy dostawa jest kompletna.
    Na etapie wystawionej już faktury ciężko jest cokolwiek kwestionować.
    Zarekomeduj, żeby taki wymóg do wewnętrznych uregulowań wprowadzić.

    #15242
    krecik
    Uczestnik

    W mojej jednostce stosuje się protokoły odbioru tylko w przypadku robót budowlanych , ewentualnie usług. Podstawą zapłaty za dostawy jest opisana faktura. Osoba merytorycznie opisujaca fakturę stwierdza, że zakupiony towar zgodny jest z zamówieniem. W przypadku zakupu komputerów do faktury dołącza się szczegółowa specyfikację zakupu.

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.