sobota, 26 września, 2020

organizacje pozarządowe

Home Forum Sektory Samorządy organizacje pozarządowe

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #9583
    mk7
    Uczestnik

    Witam i proszę o pomoc.Może ktoś się spotkał z przepisami dot.sposobu opisywania i podpisywania tych opisów /kto może podpisywać/ na fakturach opłaconych z dotacji przez organiz. pozarządowe. Ja myślę że to powinno być zawarte w umowie z organizacją, a to kto ma się podpisać powinno wynikać ze statutu tej organizacji, Myślę że org. powinna mieć jakieś dokumenty z których to wynika.U nas org. pozarz. robią to różnie /podpisuje kto chce i nie chce/ i wydział chce dać im zalecenia w oparciu o konkretny przepis prawa a mnie proszą o wydanie opinii w tej sprawie. Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam.

    #9586
    aga66
    Uczestnik

    Sposób opisywania faktur i podpisywania opisów wynika z pouczenia do sprawozdania z wykonania zadania /rozp. mpips z 27.12.2005/ – „Każda z faktur (rachunków) powinna być opatrzona na odwrocie pieczęcią organizacji/* podmiotu/* jednostki organizacyjnej* oraz zawierać sporządzony w sposób trwały opis zawierający informacje: z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta oraz jakie było przeznaczenie zakupionych towarów, usług lub innego rodzaju opłaconej należności. Informacja ta powinna być podpisana przez osobę odpowiedzialną za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych organizacji.”

    #9589
    mk7
    Uczestnik

    Bardzo dziękuję za informacje i pozdrawiam serdecznie. Życzę miłego i spokojnego tygodnia.

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.