poniedziałek, 30 listopada, 2020

Planowanie budżetu

Home Forum Sektory Samorządy Planowanie budżetu

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #11483
    noemi370
    Uczestnik

    Witam,
    wracam do tematu planowania budżetu. Czy wystarczające jest objęcie takim audytem:
    a) zgodności uchwały określającej procedury tworzenia budżetu z uofp;
    b) sprawności koordynacji i organizacji prac przy zbieraniu informacji do planu budżetu (czy nie przekroczono dat z uchwały);
    c) procedury zatwierdzania planów (czy nie przekroczono dat określoych w procedurze)
    Trudność sprawia mi zdefiniowanie i sporządzenie listy kontrolnej do zagadnienie zgodności projektu planu z interesami jednostki i ze statutem, gdyż statut nie zawiera żadnych konkretnych informacji, do których można się odnieść. Poza tym mój audyt obejmie tylko zgodność z procedurami pod względem terminowości prowadzonych prac.
    Czy ktoś z Was przeprowadzał taki audyt i ewentualnie obejmował zakresem również inne zagadnienia?
    Za cenne wskazówki zgóry dziękuję.

    #11504
    noemi370
    Uczestnik

    Wygląda na to, że nikt nie przeprowadzał takiego audytu. Szkoda…

    Pozdrawiam wakacyjnie
    Noemi

    #11506
    nickkita
    Uczestnik

    podejrzewam że komisja rewizyjna… oni lubią zagadnienia budżetowe:smile:

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.