prośba o pomoc
- This topic has 31 odpowiedzi, 12 odpowiedzi, and was last updated 14 years, 10 months temu by
alkman.
-
AutorWpisy
-
6 listopada, 2010 o 12:00 pm #18600
izabelas
UczestnikWitam wszystkich audytorów 🙂
Jestem studentką 3go roku na specjalizacji: Rachunkowość finansowa i zarządcza. Zdecydowałam się na pisanie pracy licencjackiej na temat audytu. Chciałabym prosić o wskazówki, co powinnam umieścić w pracy, by była dobra pod względem merytorycznym i ciekawa do pisania. Dodatkowo proszę o podpowiedź, na które dane moge liczyć ze Starostwa Powiatowego, gdyż właśnie na takim przykładzie zamierzam pisać…
Z góry dziękuję wszystkim za jakąkolwiek pomoc 😉 pozdrawiam!6 listopada, 2010 o 1:28 pm #18601leopold
UczestnikNależałoby skonkretyzować, czy chodzi wyłącznie o audyt wewnętrzny realizowany na podstawie ustawy o finansach publicznych (uofp), czy też o audyt zewnętrzny (m.in.badanie sprawozdań finansowych)?
Proponuję w sprawach AW skontaktować się z Dep. AW Min. Fin. –
http://mf.gov.pl/index.php?const=7&dzial=460&wysw=4&sub=sub3
Tam są bardzo mili ludzie, którzy zapewne udostępnią dane teleadresowe starostw zobowiązanych do AW i tych, które prowadzą AW. Szukanie po konkretnych BIP-ach byłoby zbyt mozolne. Tam też zapewne udostępnią zagregowane dane dot. AW – ostatni gwizdek – nowa uofp odcina kontakty formalne AW samorządu terytorialnego od MF.
Gratuluję wyboru tematu!6 listopada, 2010 o 3:41 pm #18604izabelas
UczestnikStarostwo, w którym pracują audytorzy juz mam 😉 wybieram się tam w przyszłym tygodniu. Co do skonkretyzowania… Waham się, który dział wybrać 🙁 może podpowiecie coś w tej kwestii…
6 listopada, 2010 o 3:48 pm #18605kikcloud
UczestnikMam dla Ciebie temat: „Stosowanie Międzynarodowych Standardów Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w codziennej działalności audytu wewnętrznego w Starostwie X” Masz moją gwarancję, że temat Ci „wyjdzie” tj. będziesz miała o czym pisać.
6 listopada, 2010 o 4:37 pm #18606izabelas