czwartek, 28 marca, 2024

prośba o pomoc

Home Forum Sektory Samorządy prośba o pomoc

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 32)
  • Autor
    Wpisy
  • #18600
    izabelas
    Uczestnik

    Witam wszystkich audytorów 🙂
    Jestem studentką 3go roku na specjalizacji: Rachunkowość finansowa i zarządcza. Zdecydowałam się na pisanie pracy licencjackiej na temat audytu. Chciałabym prosić o wskazówki, co powinnam umieścić w pracy, by była dobra pod względem merytorycznym i ciekawa do pisania. Dodatkowo proszę o podpowiedź, na które dane moge liczyć ze Starostwa Powiatowego, gdyż właśnie na takim przykładzie zamierzam pisać…
    Z góry dziękuję wszystkim za jakąkolwiek pomoc 😉 pozdrawiam!

    #18601
    leopold
    Uczestnik

    Należałoby skonkretyzować, czy chodzi wyłącznie o audyt wewnętrzny realizowany na podstawie ustawy o finansach publicznych (uofp), czy też o audyt zewnętrzny (m.in.badanie sprawozdań finansowych)?
    Proponuję w sprawach AW skontaktować się z Dep. AW Min. Fin. –
    http://mf.gov.pl/index.php?const=7&dzial=460&wysw=4&sub=sub3
    Tam są bardzo mili ludzie, którzy zapewne udostępnią dane teleadresowe starostw zobowiązanych do AW i tych, które prowadzą AW. Szukanie po konkretnych BIP-ach byłoby zbyt mozolne. Tam też zapewne udostępnią zagregowane dane dot. AW – ostatni gwizdek – nowa uofp odcina kontakty formalne AW samorządu terytorialnego od MF.
    Gratuluję wyboru tematu!

    #18604
    izabelas
    Uczestnik

    Starostwo, w którym pracują audytorzy juz mam 😉 wybieram się tam w przyszłym tygodniu. Co do skonkretyzowania… Waham się, który dział wybrać 🙁 może podpowiecie coś w tej kwestii…

    #18605
    kikcloud
    Uczestnik

    Mam dla Ciebie temat: „Stosowanie Międzynarodowych Standardów Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w codziennej działalności audytu wewnętrznego w Starostwie X” Masz moją gwarancję, że temat Ci „wyjdzie” tj. będziesz miała o czym pisać.

    #18606
    izabelas
    Uczestnik