czwartek, 25 kwietnia, 2024

Sprawozdanie – zatrudnienie od 01.09 – O audytów tzreba robić?

Home Forum Sektory Samorządy Sprawozdanie – zatrudnienie od 01.09 – O audytów tzreba robić?

Oglądasz 7 wpisów - 1 z 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #17303
    kaka73
    Uczestnik

    Mam pytanie – jestem zatrudniona w jednej z jednostek od wrzesnia 2008 roku. W poprzednim roku nie przeprowadziłam żadnego audytu. Czy trzeba robić sprawozdanie ?

    #17305
    scypion
    Uczestnik

    Owo sprawozdanie nazywa się: „SPRAWOZDANIE
    Z WYKONANIA PLANU AUDYTU ZA ROK”

    Jeśli miałaś plan audytu (ten roczny) nawet w spadku po poprzednim audytorze – to tak, jak nie – to według mnie nie.

    #17307
    kaka73
    Uczestnik

    Jk sie nazywa sprawozdanie to ja wiem 😀 Pracuję jako audytor od kilku lat. To moje dodatkowe miejsce pracy, nigdy nie było tam audytora – jednak słyszałam różne sprzeczne czasami opinie na ten temat.

    #17308
    ela
    Uczestnik

    witam
    miałam podobna sytuację: rozpoczęłam pracę w ostatnim kwartale 2007roku w instytucji w której nie był wcześniej zatrudniony audytor więc nie było planu audytu, jednak sporządzilam sprawozdanie wg obowiązujecego wcześniej wzoru bez wskazania zadan zrealizowanych itp., natomiast w pkt. „inne uwagi” opisłam sytuację (tu przedsatwie pokrótce w pkt) :
    – brak realizacji zadań ze względu na zatrudnienie audytora od dn. …
    – audytor zapoznał się z XX i przystąpił do sporządzenia planu aw na 2008r
    – brak zadań zleconych przez kierownika jednostki
    – opracowanie przez audytora karty aw i księgi procedur
    MF nie zakwestionowało treści sprawozdania
    pozdrawiam

    #17309
    las
    Uczestnik