sobota, 20 kwietnia, 2024

struktura organizacyjna

Home Forum Sektory Służba zdrowia struktura organizacyjna

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #11591
    paris
    Uczestnik

    Czy ktoś z was pzreprowadzał audyt organizacji:struktura ,przpisy wewnętrzne,obieg i kontrola dokumentów-co należy sprawdzić?.Jakie działy oprócz oorganizacyjnego objąć audytem?

    #11592
    maksik
    Uczestnik

    ja badałam księgowość, kadry, statystykę – przepływ informacji pomiędzy nimi, istnienie i aktualnosć regulaminów, zarządzeń, zakresy czynności, bezpieczeństwo danych, obieg dokumentow – instrukcję kancelaryjną. Temat jest przekrojowy, wychodzi poza jedną komorkę audytowaną

    #11595
    hapacka
    Uczestnik

    Witam.
    Zajrzyj na forum Samorządów – wczorajszy wątek „Audyt organizacyjny” – może to będzie mała wskazówka.
    Pozdrawiam.

    #11596
    paris
    Uczestnik

    Maksik a jak u was wygląda instrukcja kancelaryjna ,bo u nas nie są nią objęte oddziały szpiutalne co jest wg.mnie błędem

    #11605
    mir
    Uczestnik

    W sprawie audyt struktury organizacyjnej proponuję odwołac się do ustawy o zoz (Dz.U 91.91.408 ze zm). Zgodnie z zapisami ustawy wynika,że zakład zobowiązany jest do opracowania regulaminu porządkowego, regulaminu udzielania świadczeń medycznych, regulaminu pracy.
    Regulamin Porządkowy jednostki powinien zawierać opis struktury organizacyjnej oraz zakres realizowanych zadań, podstawowe dokumenty zakładu, komórek organizacyjnych itp. Gdybym miała zrealizowac zadanie struktura organizacyjna, podmiotem byłyby Dział Organizacyjno – Prawny. Zadaniem Działu jest min.:
    – opracowanie projektów statutu, regulaminów ich bieżąca aktualizacja,
    – współpraca z Radą Społeczną i CZP, WSSE w sprawie aktualizacji struktury zakładu,
    – prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń, opracowanie lub koordynacja zarządzeniami, prowadzenie dystrybucji.
    Spotkałam zakłady, w których czynny udział w pracach organizacyjnych bierze udział Dział Jakości, Kadry ( Regulamin Pracy), Zamówienia Publiczne ( Regulamin Zamówień)
    W sytuacji zadania dot. struktury skupiłabym się na Regulaminie Porządkowym, uchwałach Rady Społecznej, dokumentach CZP i opiniach SSE. następnie na regulaminach Porządkowych komórek organizacyjnych zakładu,
    Instrukcja Kancelaryjna – to następne duże zadanie- obieg dokumentów, tak jak opisy stanowisk i zakresy obowiązków to polityka kadrowa.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.