środa, 24 kwietnia, 2024

tekst jednolity ustawy

Home Forum MF i GIAW MF i GIAW tekst jednolity ustawy

Oglądasz 8 wpisów - 1 z 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #9108
    saba
    Uczestnik

    Ukazał się tekst jednolity ustawy o finansach publicznych. Nie ma w nim art. 23 ustawy zmieniającej.
    Nie jestem prawnikiem. Może mi ktoś spróbuje wyjaśnić jak to działa.
    Czytając tekst jednolity można uznać, że osoba po egzaminie nie może być już audytorem.

    #9109
    slaw
    Uczestnik

    też nie jestem prawnikeim ale oczywistym jest że w tekście jendolitym nie będzie art. 23 ustawy zminiającej. Fakt, że osoby ze zdanym egzaminem mają prawo być audytorem wynika z art. 23 ustawy z dnia zmianie ustawy o finansach publicznych i …
    Pozdrawiam

    #9110
    irenaanna
    Uczestnik

    Zobacz też na stronie MF Koordynacja kontroli i aw w zakładce „wykaz osób, które zdały egzamin na audytora wewnętrznego”: „Komunikat o zmianie stanu prawnego w zakresie wymogów wykonywania zawodu audytora wewnętrznego w jsfp.
    Pozdrawiam, Irena.

    #9111
    saba
    Uczestnik

    Dzięki.
    Chyba na powrót przeżywam to co z nami zrobili. Jesteśmy gdzieś na doczepkę.
    A poza tym koniec tygodnia i ta pogoda……
    Pozdrawiam wszystkich

    #9113
    podhale
    Uczestnik

    A ja bardzo prosze o link do tego jednolitego tekstu. z góry dziekuję.

    #9114
    saba
    Uczestnik

    do podhale
    link
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Wybierz wyszukiwanie, następnie w tytule wpisz ustawa o finasach publicznych, następnie wybierz DZ.U. z 2005 i tam znajdziesz tekst jednolity.

    #9126
    violka
    Uczestnik

    witam
    podany link jak powyzej jest tekstem ujednoliconym przez Kancelarie Sejmu . Nie jest to jednolity tekst ustawy o finansach publicznych, a ustawa zmieniajaca ustawe o finansach publicznych zawierajaca art.23 o dotychczasowych audytorach, z egzaminem przed komisja MF, obowiazuje.

    #9127
    terka
    Uczestnik