Witam
Rzeczywiście w przepisach brak jest uregulowania tej kwestii. Bowiem przepisów krajowych dot. wykonywania audytu zewnętrznego jest po prostu brak. Ja w swej praktyce ( ok. 50 audytów projektów miękkich i twardych ) wielokrotnie spotkałem się z sytuacją nie uregulowania sprawy wnoszenia uwag do raportu audytu zewnętrznego.A powinna ta kwestia ( jak to robi wiele podmiotów zamawiających usługe audytu zewnętrznego ) zawrzeć stosowne zapisy w: SIWZ, projekcie umowy dołączonym do SIWZ i jak pisze MK7 w umowie o usługę. Jakie terminy – spotkałem się z trzema: 7, 10 i 14 dni. Oczywiście wiele podmiotów co do kwestii wnoszenia uwag do raportu, a nawet projektu raportu tych kwestii nie regulując pozbawiło się możliwości wnoszenia uwag. Także w SIWZ, projekcie umowy i w umowie powinny być uregulowane także sprawy dot: ilośc egzemplarzy raportu, form raportu ( papier plus ewentualnie nośnik ), język raportu ( w pierwszej kolejności j. polski i np. angielski ).
Jeśli mogę służyc jeszcze pomocą – to pomogę.
z.