Witam
Co zrobić w sytuacji kiedy z analizy dostępnego czasu wynika Wam, że nie wyrobicie się z przeprowadzeniem zadania w termnie określonym w programie i planie? Potrzeba mi w zasadzie tylko 5 dodatkowych dni roboczych i mam akurat taki zapas w tym roku (uzyskany kosztem audytu poza planem, którego nie przeprowadzałam). Szukałam w przepisach, ale tam jest mowa tylko o tym, jak całe zadanie jest niemożliwe do wykonania, albo jest niecelowe. Nie wiem jaką procedurę tu zastosować. Czy wystarczy moja notatka służbowa o przedłużeniu zadania o 5 dni (zaznaczam, że upoważnienie mam ważne na cały rok, wiec chociaż to z głowy)? Czy może wystąpić z prośbą do kierownika jednostki o wyrażenie zgody na przedłużenie zadania i na jakiej podstawie? A co zrobić z kierownikiem komórki audytowanej – też z nim to skonsultować?
Pomóżcie coś, bo już sama nie wiem co robić???
P.S. W sumie to też trochę zmienia plan, ponieważ tam mam zapisane, że na zadanie jest 45 dni….a chce 50.
POMOCY!!